Rozwój nowych mediów
Rozwój nowych mediów to naturalne następstwo zmian, następujących wraz ze wzrostem znaczenia Internetu.
Redaktor naczelny RadioPatrol.PL Robert J. Błaszczyk i red. Dariusz Kluza z Dolnośląskiego Radia, rozmawiają o przyszłości nowych mediów. Poddając ciekawe, a często kontrowersyjne tezy dotyczące obecnego kształtu systemu medialnego w Polsce, przewidują jaki będzie rynek mediów i reklamy za kilka lat. Zmiany determinowane przez wejście środków masowego przekazu w obszar globalnej sieci, doprowadziły do znacznego rozdrobnienia redakcji, specjalizacji przekazu i zmniejszenia ilości jednorazowych odbiorców (słuchaczy, telewidzów, czytelników) publikowanych treści. Stan ten wpływa na wartość cen usług reklamowych i zainteresowania nimi przez potencjalnych reklamodawców.
Cykl Radiowa Akademia Medialna, otwiera możliwość poznania nowych mediów przez studentów, rzeczników prasowych, osoby zainteresowane rozwojem alternatywnych do aktualnie dominujących na rynku, środków masowego przekazu. W Akademii usłyszymy rozważania na intrygujące środowisko dziennikarzy oraz właścicieli mediów, zarządców redakcji tematy.

Radiowa Akademia Medialna do odsłuchania już teraz na antenie Dolnośląskiego Radia oraz wkrótce na antenie RadioPatrol.PL.
* grafika pochodzi z FP Dolnośląskiego Radia Nowych 4 Mediów